Veebipoe Birgitshop.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Savon Kevad OÜ (registrikood 12825059), asukohaga Ümera tn 52-4, 13816, Lasnamäe linnaosa, Tallinn, Eesti.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine 

Toodete tellimiseks valige sobiv toode ja vajuge nupule "Lisa ostukorvi". Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale. Kui tooted valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu "Ostukorv". Ostukorvi lehel on näha kõik valitud tooted. Siin saab muuta toodete koguseid ja vajadusel eemaldada toode ostukorvist. Lisaks on võimalus kasutada ka allahindluskoodi, kui see on olemas. Kui kaubad valitud, sisenege tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „Jätka ostu vormistamisega“. Tellimust vormistades täitke aadressväljad, valige sobiv tarne- ja makseviis. Vajutades „Maksma“ viiakse Teid valitud panga lehele.

Veebipoes saab tasuta järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.

NB! Juhul, kui Teie tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Teid tagasi eeltäidetud ostukorvi. Tellimuse kinnitus saadetakse e-postiga.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

SMARTPOST PAKIAUTOMAAT

(2,99 €)

SmartPOST pakiautomaadid asuvad üle Eesti erinevates kohtades ja seda paki kohaletoimetamise viisi kasutades saate valida endale kõige mugavama automaadi asukoha.

Kui soovite pakki saada kätte järgmisel päeval, siis peate ostu Birgitis sooritama tööpäeval (E-R) enne kella 15:00. Sel juhul jõuavad pakid eeldatavalt sihtkohta juba järgmisel päeval. Kui sooritate ostu pärast kella 15:00, jõuab pakk valitud automaati ülejärgmisel tööpäeval. Reedel pärast kella 15:00, laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse automaatidesse ülejärgmisel tööpäeval.

Paki kättesaamine

Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Seejärel on tarvis minna automaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisaldunud uksekood. Selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

Automaatide asukohad ja lahtioleku kellaajad

Automaatide täitmise kellaajad

OMNIVA PAKIAUTOMAAT

(2,99 €)

Omniva pakiautomaadi kasutamiseks pole Sul vaja siseneda kaubanduskeskusesse ja pääsed pakiautomaadile kergelt ligi nii auto kui jalgratta, nii lapsevankri kui koeraga. Paki saad välja võtta vaid 15 sekundiga ja just siis kui Sulle sobib, sest Omniva pakiautomaadid on alati avatud. Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad kohale juba järgmisel päeva hommikul 7:30-10:00 ning seda ka Saaremaal ja Hiiumaal. Peale teavitava SMS-i saamist mine pakiautomaadi juurde, sisesta SMS-iga saadetud uksekood ning võta pakk välja ja sulge uks.

Omniva pakiautomaatide asukohad

BIRGIT ESINDUSKAUPLUS

Tasuta

Tööpäeval enne kella 15.00 tehtud tellimusele võib järgi tulla juba samal päeval alates 17:30. 

Tule pakile meie esinduskauplusesse ise järgi. Asume Ülemiste keskuses, aadressil Suur-Sõjamäe 4, Tallinn. Kauplus on avatud E-L 10:00-21:00 ja P 10:00-19:00.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kuna kosmeetika toodete puhul on tegemist individuaalseks kasutamiseks mõeldud toodetega siis:

– 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toode olema kasutatud muul viisil kui on vajalik kauba olemuses veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes või apteegis. S.t. ei tohi pakendit lahti teha ja/või toodet kasutama hakata.

– Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus kliendile tagastamisõiguses keelduda.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise kirjalik avaldus vabas vormis ning saata see e-posti aadressile info@birgitshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@birgitshop.ee või helistada telefonil: +372 554 4620.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@birgitshop.ee või helistada telefonil: +372 554 4620.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password